miércoles, 13 de enero de 2016

Textos argumentatius

 
 
1. Cerca un text argumentatiu i el penges al teu blog. El divideixes en introducció, argumentació i conclusió. Acompanya'l d'una imatge adient.
 
Segons l’Institut Català de Tecnologia, ha augmentat considerablement el nombre de persones que compren, organitzen les seves vacances i fan reserves per a espectacles diversos a través d’Internet.

exemple:
Introducció

L’Institut Català de Tecnologia ha informat de l’augment del nombre de persones que utilitzen Internet per comprar productes. És evident que el mitjà informàtic permet estalviar temps en moltes activitats diàries, a més d’evitar desplaçaments.

Desenvolupament

D’una banda, són moltes les activitats que es poden organitzar virtualment: des de fer una senzilla compra fins a realitzar complicades transferències bancàries, passant per reservar un bitllet d’avió o comprar una entrada per al teatre.
D’altra banda, més enllà de la comoditat evident que suposa aquest avenç tecnològic i l’estalvi de temps, desplaçaments i diners, no hem d’oblidar que al cap i a la fi un ordinador està substituint el treball que hauria de fer una o diverses persones.
En conseqüència, aquest canvi d’hàbits ens acabarà fent perdre el plaer del dia en família que ens proporciona anar a fer la compra el dissabte o poder parlar amb la noia de l’agència de viatges, que sempre ens recomana la millor opció.

Conclusió

Per tant, considero que si aquest recurs no es gestiona de forma adequada, podria portar a una notable disminució en les relacions humanes directes. 
 
 Resultado de imagen de ordinador amb internet obert           
 
 
 
2. Escriu els arguments que defensa l'autor del text anterior. 
 
No li pareix be que les persones avui en dia ho compren tot per Internet i no agafen el cotxe o no fan viatges per anar a les tendes de roba o a les agencies de viatge per anar a comprar per que ho fan tot per Internet. I diu que es adequat per que are tot es fa per internet i casi la majoria de la gent no es mou de casa.
 
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario