Publicitat
LA PUBLICITAT
1. Explica el que és la publicitat.
La publicitat és una activitat comunicativa encaminada a aconseguir uns objectius dintre de la comercialització, procés de posar un producte en venda utilitzant el màrqueting,
tècnica de conèixer el mercat, i així mitjançant canals de difusió,
difondre missatges de promoció del producte a comercialitzar. La
publicitat s'ha establert com una tècnica de comunicació massiva
imprescindible per al funcionament dels mitjans de comunicació moderns.
No només difonen informació i missatges sinó que manté econòmicament
molts mitjans per als quals és la principal font d'ingressos. La
publicitat investiga i analitza el públic i context social a servint-se
de distintes disciplines com la psicologia, sociologia, antropologia,
estadística i economia entre altres.
2. Tipus de publicitat.
Hi ha molts tipus de publicitat:
- publicitat subliminal
- publicitat interactiva
- publicitat associativa
- publicitat per emplaçament
- publicitat de resposta directe
- publicitat de resposta retardada
- publicitat empresarial
- publicitat en cooperativa
- publicitat d'acord amb el tipus i propòsit del missatge
- publicitat segons el propòsit del missatge
- publicitat social
3. Estratègies de la publicitat.
- estratègia de contingut
- estratègia de codificació
- estratègia de mitjans
4. Publica al teu blog un anunci de televisió i un anuncio de revista. Explica'ls. Missatges amagats?
ANUNCI DE TV:
Chocolates Valor ha lanzado su campaña de publicidad: "Placer en estado puro"

Aquest anunci el que vol transmetre es que el xocolate pur es uns dels mes bons.
ANUNCI DE REVISTA:
Aquest anunci de revista vol transmetre que aquesta colònia et farà sentir millor.
5. Creus que es diuen mentides als anuncis publicitaris? Per què? Justifica la teva resposta.
jo crec que si per que l'unic que volen es fer publicitat per que els que ho veguin diguin ostres això podria funcionar desprès o comren i resulta que no es vera que tot ho fan per que ho comprem i ells el de la tenda o super guanyin més.
No hay comentarios:
Publicar un comentario